سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تاکید استاندار فارس بر تقویت شوراهای اسلامی

استاندار فارس با تاکید بر تقویت شوراهای اسلامی گفت: منتخبین شورای شهر باید شناخت کامل و جامع از شهر و چالش‌های شهری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی افشانی استاندار فارس در گردهمایی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان بر تقویت شوراها تاکید کرد و گفت: شناخت مشکلات شهری از اولویت‌های بسیار مهم است که در این راستا باید نگاه به تمامی ابعاد شهری داشت که یکی از مهمترین موارد توجه به ارزرش‌های زیست محیط شهری است.


افشانی با اشاره به اینکه باید از نگاه‌های جناحی و سیاسی در شورا پرهیز کرد، افزود: اگر منافع شخصی و جناحی بر منافع عمومی مردم ترجیح داده شود مردم دچار یاس و اعتماد آنان به منتخبانشان سلب می‌شود.


وی بیان کرد: از طرفی باید عملکرد شورا به طور کامل شفاف باشد تا از همین اول در مسیر مقابله با فساد حرکت کنند.


هادی پژوهش‌ جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دولت در سال‌های گذشته و علی‌رغم بضاعت اندک مالی و مشکلات مختلف، اقدامات بزرگی در حوزه‌های مختلف خصوصا مباحث عمرانی انجام داده است که این فعالیت‌ها تداوم دارد، اظهار داشت: فعال شدن پروژه آزاد راه شیراز اصفهان بعد از یکی دو سال رکود و بهره‌برداری از ورزشگاه میانرود بعد از گذشت ۲۰ سال از آغاز ساخت، تنها بخشی از این اقدامات محسوب می‌شود.


پژوهش ادامه داد: در استان فارس ۸ هزار و ۲۰۹ نفر به‌عنوان منتخب شورای پنجم از سوی مردم انتخاب شدند که ۲۸۶ نفر از آنان زن و ۷۹۲۳ نفر مرد هستند.


وی تصریح کرد: در ۱۰۲ شهر استان فارس تعداد ۵۳۸ نفر از سوی مردم برای عضویت در شورای پنجم شهر‌ها انتخاب شدند که ۵۰۱ مرد و ۳۷ زن را شامل می‌شود.
انتهای پیام/ر

شناخت مشکلات شهری از اولویت‌های شوراهای اسلامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.