سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز ثبت نام طرح نشاط معنوی اوقاف در شیراز

ثبت نام طرح نشاط معنوی در بقعه شاهداعی الی الله (ع) شیراز آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا رستگار مدیر بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) با اشاره به ثبت نام شرکت در طرح نشاط معنوی اوقاف در شیراز گفت: هدف از اجرای طرح نشاط معنوی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با آموزش های فرهنگی، دینی، مذهبی و برنامه های آموزشی، اردویی و ورزشی در بقعه شاهداعی الی الله است.


وی با بیان اینکه پارسال بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در کلاس های آموزش حفظ و روخوانی قرآنی کریم و کامپیوتر بوده اند، افزود: کلاس های آموزش زبان انگلیسی، احکام، حفظ و روخوانی قرآن کریم، مشاوره خانواده، صنایع دستی، بافندگی و آموزش شنا از جمله کلاس های آموزشی است که تابستان امسال در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) برگزار می شود.


رستگار بیان کرد: ثبت نام در طرح نشاط معنوی از روز سه شنبه 13 تیر آغاز می شود.


وی اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این طرح تا 18 تیرماه است و تمامی نوجوانان و جوانان دختر و پسر می توانند برای شرکت در این کلاس ها با مراجعه به این آستان مقدس ثبت نام کنند و از آموزش های رایگان و نیم بهاء این طرح استفاده کنند.


رستگار ادامه داد: پیش بینی می شود امسال 8 کلاس آموزشی در این بقعه متبرکه تشکیل شود، که طرح نشاط معنوی از 20 تیر تا 15 شهریور در این بقعه متبرکه اجرا می شود.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح تابستانه نشاط معنوی در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.