سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

جمع آوری ۸۰ میلیارد ریال زکات فطره در فارس

رئیس اداره اجرایی زکات فارس از جمع آوری ۸۰ میلیارد ریال زکات فطره در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سید علی اکبر جعفری رئیس اداره اجرایی زکات استان فارس گفت: مردم استان فارس با ۸۰ میلیارد ریال رتبه نخست کشور را در میزان مشارکت و جمع‌آوری زکات فطریه کسب کردند.


وی افزود: مردم استان فارس در مجموع ۸۰ میلیارد ریال وجه نقد به عنوان زکات فطریه در صندوق‌های کمیته امداد استان فارس واریز کردند که این میزان پارسال ۲۰ میلیارد ریال بوده است.


جعفری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شد امسال ۱۴۰ میلیارد تومان زکات فطریه جمع‌آوری شود که تاکنون به ۸۰ میلیارد ریال رسیده و پیش‌بینی می‌شود که میزان کامل زکات به ۱۰۰ میلیارد ریال برسد.


وی با اشاره به اینکه مردم استان فارس با این رکوردزنی ثابت کردند که همیشه در کار خیر مشارکت دارند و برای کمک به نیازمندان همراه و همدل هستند، اظهار داشت: با هماهنگی بانک ملی زکات‌های جمع‌آوری شده هر منطقه همان روز به حساب نیازمندان واریز شد.

رئیس اداره اجرایی زکات استان فارس همچنین درباره میزان زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان و باغداران استان فارس در سه ماه نخست امسال تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۵ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده که با رشد ۶۵ درصدی روبه‌رو بوده است.
انتهای پیام/ر

جمع آوری زکات فطره از صندوق های کمیته امداد فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.