سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دشمنان دستشان در گزینه‌ها علیه ایران خالی است

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: بهره‌برداری غربی‌ها از منافقین به این دلیل است که دستشان در مورد گزینه‌ها علیه جمهوری اسلامی خالی است.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان و کارشناس مسائل مربوط به تروریسم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در فرانسه، اظهار داشت: نشست منافقین چند سالی است که با حمایت کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی و کمکهای مالی عربستان برگزار می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه هزینه بسیار زیادی صرف برگزاری این میتینگ می‌شود، افزود: منافقین تا چند سال پیش در لیست گروههای تروریستی اروپا و آمریکا بودند، اما بعدها از این لیست خارج شدند ولی آزادی عمل آنها چه زمانی که در لیست گروههای تروریستی قرار داشتند و چه زمانی که حذف شدند، همیشه برقرار بوده است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن نام منافقین در لیست تروریستها اقدامی کاملا صوری بود که کلینتون بنا به شرایط منطقه‌ای زمان خودش، تصور می‌کرد با چنین کارهایی می‌تواند به ایران نزدیک شود.

هاشمی‌نژاد گفت: افرادی که در میتینگ‌های گروهک منافقین حضور پیدا می‌کنند معمولا چهره‌های عادی‌تر مقامات سابق اروپایی و آمریکایی نیستند بلکه کسانی هستند که به شدت ضد ایرانی‌اند! برای مثال، جان بولتون بارها و بارها به دنبال این بود که مقامات آمریکایی باید ایران را بمباران کنند بنابراین منافقین در شرایطی این کار را می‌کنند که تمام شرایط خیانت به ملت ایران را دارند.

کارشناس سیاسی افزود: سوابق منافقین از جمله زیر چتر صدام رفتن در طول 8 سال جنگ تحمیلی و کمک به موساد در به ترور دانشمندان هسته‌ای و این شرایط هم باعث می‌شود سیستم‌های امنیتی کشورهای غربی درباره آنان طمع کنند و به فکر استفاده از این پتانسیل بیفتند.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها به صراحت در گزارشهای رسمی‌شان اعلام کرده‌اند این گروهک به شدت مورد نفرت مردم ایران است اما اینکه چرا باز هم از این گروه تروریستی استفاده کنند به این علت است که دستشان در مورد گزینه‌ها علیه جمهوری اسلامی خالی است و مجبور می‌شوند سراغ روسیاه‌ترین گروهها که پیش ملت ایران مورد نفرت هستند، بروند.

 انتهای پیام/

قرار دادن نام منافقین در لیست تروریست‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.