سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان در مرکز ترک اعتیاد نوید آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، فرماندار شهربابک در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولین این مرکز، به ابتدای راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد و گفت: از آنجا که راه‌اندازی این مرکز با عشق و علاقه و در جهت رفع مشکلات افراد گرفتار و خانواده‌های درگیر معضل اعتیاد صورت گرفت، ما نیز تمام تلاش خود را جهت کمک به راه‌اندازی و نگهداری این مرکز به کار بستیم.
علیرضا اسدی با تاکید بر اینکه حضور مسئولین شهرستان در این مراسم به دلیل علاقه و ارزشی است که برای جوانان قائل هستند، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد بازگشت و حضور جوانان گرفتار، به آغوش خانواده و سنگر علم و کار و فرهنگ باشیم.
وی افزود: شهرستان شهربابک در زمینه مبارزه با مواد مخدر و از نظر افراد گرفتار به این مواد، در سطح استان‌های جنوبی جایگاه قابل قبولی دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم شاهد ریشه‌کن شدن این معضل باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، اعتیاد را به استخوانی شکسته تشبیه کرد و گفت: خداوند جابر اولین گام را در جبران نواقص و کاستی های بشر میدارد و حضور شما در این مرکز از کرامات خداوند و توجهات امام زمان است. وی ادامه داد: اکنون که فرصت رهایی از این معضل برای شما پیش آمده است، باید قدردان این نعمت باشید.

آقامحمدی دادستان شهربابک نیز در این همایش گفت: یکی از مصادیق بارز شبیخون فرهنگی و برنامه دشمن برای جوانان، مواد مخدر جدید است که اراده افراد را نشانه گرفته است. وی ادامه داد: با توجه به سخن مقام معظم رهبری بزرگترین مسئله بعد از جنگ اعتیاد است و اکنون شما که از این معضل نجات یافته اید باید تلاش کنید خود را حفظ کنید.
در پایان این مراسم از آقای ضیا الدینی مدیر این مرکز تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.