سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز ثبت‌نام واحدهای صنعتی در طرح عارضه‌یابی

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز طرح عارضه‌یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی فارس و معرفی واحدهای ثبت‌نام کننده به کلینیک صنعت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در قالب اجرای این طرح واحدهای صنعتی راکد و یا واحدهایی که با ظرفیت تولید پایین به فعالیت می‌پردازند عارضه‌یابی می‌شوند.


وی افزود: واحدهای صنعتی متقاضی باید با مراجعه به سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نشانی www.isipo.ir با ورود به بخش عارضه‌یابی واحدهای صنعتی نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.


قنبری ادامه داد: پس از شناسایی واحدهای متقاضیِ عارضه‌یابی و تجمیع فرم‌های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.


وی بیان کرد: هدف از عارضه‌یابی کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به‌منظور بهبود و افزایش توان رقابت‌پذیری آن‌ها است.


قنبری اظهار کرد: در مدل عارضه‌یابی اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع‌آوری‌شده و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری واحد انجام می‌گیرد.


وی بابیان اینکه مشاور طرح کلینیک صنعت نیز انتخاب و به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد گفت: در این طرح برای برون‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.


مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد سرانه اظهار داشت: تقویت و حمایت از این صنایع که درصد بالایی از صنایع کشور را به خود اختصاص داده‌اند، جزء اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس است.
انتهای پیام/ر

واحدهای صنعتی در طرح عارضه‌یابی ثبت نام کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.