سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیدی:

راه آهن آلبوم افتخارات فوتبال ایران است/خبرهای خوب در راه است

مدیرعامل باشگاه راه آهن از مذاکره با مدیران ارشد برای بهبود اوضاع باشگاه راه آهن خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین رشیدی مدیر عامل باشگاه راه آهن در گفت و گو با رادیو تهران درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: راه آهن فصل قبل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد اما با غیرت بازیکنان و کادر فنی در لیگ دسته یک ماندیم و سقوط نکردیم. مشکلات مالی باشگاه هم چنان پابرجاست. در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با برخی از مدیران ارشد انجام شده است و خبرهای خوبی در راه است.

وی درباره ترکیب تیم و کادر فنی در فصل آینده اظهار داشت: به دلیل مشخص نبودن بودجه نتوانستیم با هیچ مربی و یا بازیکنی وارد مذاکره شویم. چون می خواهیم همه چیز روشن باشد و مشکلات سال گذشته پیش نیاید. البته با تعدادی از بازیکنان که به راه آهن علاقه دارند به صورت شفاهی صحبت هایی انجام دادیم.

رشیدی ادامه داد: دست به دست هم خواهیم داد تا نتایجی را که در شان راه آهن است را کسب کنیم چرا که راه آهن آلبوم افتخارات فوتبال ایران است.

مدیر عامل باشگاه راه آهن درخصوص اردوی تمرینی تعدادی از تیم ها در خارج از کشور بیان داشت: برخی از تیم ها اردوهای خود را در خارج از کشور برگزار می کنند، شاید کشورهای مقصد از امکانات خوبی برخوردار باشند. ضمن این کهاردوهای خارجی بعد تبلیغاتی برای باشگاه دارد و بر باشگاه های دیگر تاثیر می گذارد.

وی خاطر نشان کرد: مطمئنا در داخل ایران مناطقی وجود دارد که از نظر ارتفاع و آب و هوایی بسیار بهتر از کشورهای دیگر است و هزینه اردو زدن در این مناطق یک سوم کشورهای خارجی است. باشگاه ها باید اردوهای خود در داخل کشور برگزار کنند تا انگیزه سرمایه گذاران داخلی بالا برود.

 

 

انتهای پیام/

 

وضعیت تیم فوتبال راه آهن در لیگ دسته یک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.