سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

انجام بیش از 3300 مورد بازرسی در طرح نظارتی رمضان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از 3300 مورد بازرسی در طرح نظارتی رمضان خبر داد.

علی تهوری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبیدر گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره نظارت و بازرسی، 3390 مورد بازرسی موردی و نوبه ای از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی سطح استان انجام و بیش از 120 پرونده تخلف تشکیل شد.

وی با اشاره به آغاز این طرح از یکم خرداد ماه 96 افزود:این طرح که تا چهارم تیر ادامه داشت با همکاری و همراهی سایر دستگاه های نظارتی و مرتبط انجام گرفت.

علی تهوری افزود:حاصل بازرسی های انجام شده در این مدت تشکیل 123 فقره پرونده به ارزش 142 میلیون و 575  هزار ریال بود که از این مجموع مواد پروتئینی (گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ) بیشترین مورد بازرسی و حمل و نقل شهری کمترین میزان پرونده های متشکله را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تخلف صورت گرفته مربوط به عدم درج قیمت بوده است،گفت:50 درصد میزان تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و 25 درصد این میزان، تخلف گران فروشی بوده است و کم فروشی و تقلب نیز از دیگر تخلفات صنفی در طول طرح نظارتی بوده که برخورد قانونی با آن صورت گرفته است.

وی افزود:در راستای بهره گیری از توان و پتانسیل آحاد مردم به منظور جلوگیری از تخلفات اقتصادی و صنفی طی این مدت 133 مورد گزارش و شکایت از طریق سامانه ارتباطی 124 دریافت و رسیدگی شده است.

علی تهوری اظهار کرد:در این مدت بالغ بر 45 مورد گشت مشترک نیز با سایر دستگاه های متولی امر نظارت در سطح استان برگزار شده است.

انتهای پیام/غ

تشکیل بیش از 120 پرونده تخلف در طرح نظارتی رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.