سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

راه اندازی سامانه جامع چاپ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از راه اندازی سامانه جامع چاپ در این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد یوسف امینی گفت: در راستای اجرایی کردن طرح دولت الکترونیک و همچنین تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه و وقت، تسهیل و تسریع خدمات مورد نیاز چاپخانه‌ها و واحد‌های وابسته کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سامانه جامع چاپ فعال گردید.

وی افزود: از اول مرداد ماه فعالیت‌های مربوط به چاپخانه‌ها صرفا از طریق این سامانه قابل انجام است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با دعوت از فعالان این حوزه گفت: این فعالان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل چاپ و نشر به آدرس: http://irprint.farhang.gov.ir نسبت به ثبت مشخصات واحد لیتوگرافی، چاپ و عملیات تکمیلی (صحافی) خود اقدام کنند.

امینی افزود: چاپخانه داران در صورت نیاز به هرگونه توضیح می‌توانید با شماره‌های ٣٨٥١٢٦٣٢ و ٣٨٥١٣٢٩٤، واحد سامانه جامع چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تماس بگیرند.

وی گفت: متقاضیان جدید تاسیس چاپخانه نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مربوطه و ورود به سامانه جامع چاپ و انتخاب بخش متقاشی جدید، فرم‌های مربوط به کلمه کاربری و رمز عبور را پر کرده و پس از تایید کارشناس مربوطه، می‌توانند وارد کارتابل خود شده و فرم‌های تقاضای واحد چاپی را تکمیل نمایند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: متقاضی پس از اعلام تقاضا، توسط پیام کوتاه و ایمیل در جریان روند اداری تقاضای خود قرار خواهد گرفت.

در این سامانه کلیه فرایند‌های مربوط به واحد‌های چاپی در ۴ سرفصل تاسیس، نقل و انتقال، ورود و ترخیص، صادرات و امورچاپی دسته بندی شده است.

انتهای پیام//ف. ج


آغاز فعالیت سامانه جامع چاپ دذر خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.