سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

شرکت داوطلبان سمنانی در طرح قرآنی 1451

بیش از 600 داوطلب سمنانی در طرح قرآنی 1451 با محوریت "سبک زندگی قرآنی و اقتصاد" شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ خلیل شعبانی، مجری طرح قرآنی ۱۴۵۱ گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۱با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در مراکز فرهنگی و قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در طرح قرآنی۱۴۵۱ تمامی مقاطع سنی و مردم می‌توانند شرکت کنند، افزود: طرح ۱۴۵۱ با محوریت دو سوره ملک و واقعه است.

شعبانی با تاکید بر اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مساجد استان سمنان با اشاره به افزایش شرکت کنندگان در طرح قرآنی ۱۴۵۱ نسبت به دوره قبل تصریح کرد: در دوره قبل ۴۰۱ نفر در این طرح شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه ۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان را بانوان و بقیه از آقایان هستند، اظهارداشت: با توجه به استقبال قریب ۳۵ کلاس در این طرح تشکیل شد.

مجری طرح قرآنی ۱۴۵۱ با اشاره به سوره محوری این طرح افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، سوره ۳۰ آیه‌ای «ملک» به تعداد روزهای ماه مبارک انتخاب شد و هر آیه در یک روز برنامه‌ریزی شده بود.

شعبانی با بیان اینکه پس از عید سعید فطر نیز سوره مبارکه «واقعه» برای ادامه طرح ۱۴۵۱ در نظر گرفته شده است، افزود: این سوره ۹۶ آیه‌ای مطابق با سال ۹۶ و با محوریت "سبک زندگی قرآنی و اقتصاد" انتخاب شده است.

انتهای پیام/ م


با توجه به استقبال قریب ۳۵ کلاس در این طرح تشکیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.