سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ پروژه در حوزه سلامت شهرستان دیر اجرا می‌شود

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: امسال در راستای توسعه زیرساخت‌ های بهداشتی درمانی شش پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان دیر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس ظهر یکشنبه در حاشیه تجهیز کارگاه احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان دیر اظهار کرد: توسعه حوزه سلامت به‌عنوان یک اولویت مهم دولت تدبیر و امید و یکی از مطالبات اصلی مردم در شهرستان دیّر محسوب می‌شود.

وی به زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: ۱۰ خانه بهداشت، ۵ مرکز خدمات جامع سلامت، ۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۶ پایگاه سلامت، یک بیمارستان و یک پایگاه مراقبت بهداشت مرزی دریایی در شهرستان دیر وجود دارد که از طریق آن‌ها خدمات بهداشتی درمانی به جامعه هدف ارایه می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به پروژه‌های در دست‌ساخت، ساختمان جدید خانه‌های بهداشت شهنیا، مغدان، سرمستان و جبرانی طی دولت یازدهم کلنگ‌زنی شد که خانه بهداشت مغدان و سرمستان افتتاح و خانه بهداشت شهنیا با ۹۵ درصد و جبرانی با ۳۵ درصد در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: در همین مدت عملیات اجرایی بیمارستان امام هادی (ع) دیّر نیز به پایان رسید و با جذب نیروی متخصص و نصب تجهیزات با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.

مقدس بابیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دیّر در دولت تدبیر و امید انجام‌شده است گفت: احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ بندر دیر، ساخت مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان دیر، ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردستان و بهسازی مرکز خدمات جامع سلامت دیّر و آبدان از دیگر پروژه‌هایی است که در دولت تدبیر و امید کلنگ احداث آن به زمین زده و ساخته‌شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: در طی سال جاری نیز ۶ پروژه بهداشتی درمانی بااعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان دیر اجرا می‌شود.

مقدس گفت: ساختمان شبکه بهداشت و درمان، اورژانس جاده‌ای آبدان، اورژانس جاده‌ای بردخون، اورژانس جاده‌ای دوراهک، خانه بهداشت لمبدان پایینی و خانه بهداشت آبکش ازجمله پروژه‌هایی است که امسال عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه حوزه سلامت شهرستان دیر استفاده می‌کنیم و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.