سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف 230میلیون ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف 230 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، سرهنگ ماشاالله ملائی گفت: مأموران این فرماندهی دراجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،هنگام کنترل خودروهاي عبوری به دو دستگاه خودرو وانت سایپا و پژو پارس که از استانهای جنوبی به شهرهای مرکزی در حرکت بودند مشکوک شدند و خودروها را متوقف و به لاين بازرسي هدايت کردند.

وی افزود:مأموران دربازرسی ازخودروها116کیسه برنج خارجی ،626 بسته چای ، يك هزارو چهارصدوشصت و چهار قوطی انواع نوشابه انرژی زا و 56 بطری انواع شربت و کمپوت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش تقریی کالای كشف شده بالغ بر 230میلیون ریال می باشد، گفت : در اين زمينه دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده ویا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی 110اطلاع داده و با همکاری صمیمانه خود در جهت ساختن جامعه ای امن و سالم و پاک برای خود و فرزندانمان و ایجاد فضای کار و اشتغال و تولید و به چرخش افتادن چرخه اقتصاد کشور پلیس را یاری و همراهی نمایند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.