سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: محرومیت‌زدایی یکی از ماموریت‌های مهم بسیج سازندگی است که در این راستا طرح‌های رفع محرومیت در روستاهای استان بوشهر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اردوهای جهادی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج سازندگی نقش مهمی در عرصه‌های مختلف دارد اظهار داشت: این نهاد علاوه بر اجرای طرح‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و عمرانی، نقش مهمی در محرومیت‌ردایی دارد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان بوشهر در همه روستاهای این استان طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اجراء کرده است خاطر نشان کرد: با توجه به اجرا شدن طرح‌های مورد درخواست ساکنان مناطق محروم استان بوشهر، همه روستائیان این استان با فعالیت بسیج سازندگی از نزدیک آشنا هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از یک‌‌هزار و 50 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان بوشهر اجراء شده افزود: با تامین اعتبارات مورد نیاز، این پروژه‌‌ها بیشتر در مناطق روستایی استان بوشهر توسط بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر اجراء شده است.

سرهنگ عباسی‌فر به رسالت دانشجویان پرداخت و با تاکید بر نقش مهم این قشر در عرصه‌های مختلف خاطر نشان کرد: رسالت و ماموریت دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها بسیار سنگین‌تر از بقیه اقشار جامعه است، چرا که دانشجو موذن جامعه و از مخاطبان اصلی بیانات مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به هجمه غیرمنصفانه اخیر به سپاه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در هر برهه‌ای از انقلاب که به درخواست نهادهای عمل کننده به عنوان دستگاه مکمل یا به صورت آتش به اختیار وارد عرصه سازندگی شده به خوبی وظیفه خود را انجام داده و این عمل همواره سبب رضایت مردم بوده است.

رئیس بسیج سازندگی به نقش مهم دانشجویان بسیجی در رفع محرومیت روستاها پرداخت و تاکید کرد: باید فرهنگ کار و تلاش را در جامعه بویژه در روستاها بیش از پیش احیاء شود و این مهم در مسیر دانشجویان جهادی میسر می‌شود.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.