سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

جراحی زنان و مامایی شلوغ ترین بخش بیمارستان امام

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: با توجه به ارجاع مادران باردار از سراسراستان، بخش جراحی زنان و مامایی یکی از بخش های بسیار فعال بیمارستان امام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کامبیز معصومی،سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: طی 2 سال گذشته بیش از 15هزار بیمار تخت های بخش جراحی زنان و مامایی را اشغال کردند که به همین دلیل می توان این بخش را یکی از شلوغ ترین و فعال ترین بخش های بیمارستان امام خمینی اهواز دانست.


وی افزود: با توجه به این که بیمارستان امام در منطقه جنوبغرب کشور بزرگترین مرکز آموزشی درمانی است و در بخش های تخصصی و فوق تخصصی ارائه خدمات می کند مرکز ارجاع  زنان باردار نیز به شمار می رود و به طور معمول از سراسر استان خوزستان مادران باردار با خطر بالا (high risk ) به این مرکز ارجاع داده می شوند.


معصومی اظهار کرد: در سال 94 تعداد 7 هزار و 513 نفر در بخش جراحی زنان و مامایی بستری شده و مراحل درمان خود را سپری کردند. در این سال متوسط ضریب اشغال تخت بخش جراحی زنان به 114 درصد رسید.

وی گفت: در سال گذشته(سال 95) نیز تعداد 7 هزار و 505 نفر در بخش جراحی زنان بستری شدند و متوسط ضریب اشغال تخت در مقایسه با سال قبل از آن به 118 درصد افزایش یافت.


انتهای پیام/و


ارجاع زنان باردار با خطر ریسک بالا از سراسر استان به بیمارستان امام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.