سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اعزام 284 مددجوی کرمانی به اردوی های زیارتی

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان از اعزام 284 مددجوی کرمانی به اردوی زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  ارسلان حسن آبادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه۲۸۴ نفر از مددجویان استان در ماه جاری به سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: ۲۰۰ نفر از این مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به سفر زیارتی مشهد مقدس و ۸۴ نفر نیز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام خواهند شد.


وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد است، افزود: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود.


حسن آبادی از اعزام ۴۲ نفر از مددجویان تحت حمایت استان از ابتدای امسال تاکنون به زیارت عتبات عالیات خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۷۲۷ نفر از مددجویان استان نیز طی این مدت به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند.


وی طرح شوق زیارت را از جمله طرح های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح، نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.


حسن آبادی فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی ، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس های آموزشی، انجام کارهای هنری ، برگزاری مراسم ، مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی را از جملعه فعالیت های حوزه فرهنگی کمیته امداد عنوان کرد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.