سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت با تفنگ مانع پیشرفت بخش خصوصی نیست/سپاه پاسداران حافظ امنیت کشور است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: سپاه پاسداران حافظ امنیت کشور است، نباید آن را مانع توسعه کشور و بخش خصوصی دانست.

سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به مصادیق فتنه جدید اظهار داشت: نزدیک به یک ماه و نیم از برگزاری انتخابات گذشته و به ظاهر دوران رقابت طیف‌های سیاسی و منازعات به پایان رسیده است.

وی افزود: مسئولان اعلام می‌کنند که برای برطرف کردن مشکلات و توسعه کشور دست به دست هم بدهند و مناقشات را کنار بگذارند اما در عمل گاهی شاهد پاره‌ای تنش و مجادلات شدید هستیم به گونه‌ای که انگار پایانی ندارد و برخی از مدیران اجرایی که باید بیشترین اهتمامشان آرام کردن فضای کشور برای کار و فعالیت سازنده باشد خود آتش بیار معرکه می‌شوند.

حسینی تصریح کرد: به جای پرداختن به مسائل اساسی کشور مانند بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی و تحقق وعده‌های داده شده با طرح موضوعات فردی و حاشیه‌ای در فضای مجازی و واقعی مطالبات حقیقی و موضوعات اصلی را تحت الشعاع قرار می‌دهند که این رویکرد موجب تعجب است.

حمله موشکی سپاه  به مواضع داعش سبب تقویت روحیه ملی وهمبستگی بود

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: در شرایطی قرار داریم که تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آنها مانند آل سعود خبیث دائما ایران را تهدید می‌کنند که ناامنی و درگیری‌ها را به داخل ایران خواهند کشید و کشورهای منطقه آبستن تحولات و التهابات جدی هستند و آ‌زادسازی موصل بر بغض و کینه آمریکا افزوده و هر لحظه احتمال وجود دارد که با فرمان ترامپ پنتاگون دست به اقدامات جنون آمیزی در سوریه بزند.

وی ادامه داد: در چنین اوضاعی عقل سلیم حکم می‌کند که در داخل کشور شاهد وحدت و انسجام ملی تحت فرمان رهبر انقلاب باشیم و یک پارچه پشتیبان ارکان اقتدار نظام به ویژه سپاه پاسداران بوده تا این همبستگی و صلابت نقش بازدارندگی در برابر تحرکات دشمنان در داخل و در منطقه داشته باشند.

حسینی تأکید کرد: در کمال ناباوری می‌بینیم که سپاه پاسداران که حافظ امنیت و تمامیت ارضی و عزت ایران اسلامی است به دولت باتفنگ تشبیه می‌شود به نحوی که گویا مانع توسعه کشور و فعالیت‌های بخش خصوصی است.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان داشت: عجیب است که تخریب سپاه مقارن با تحریم‌های جدید‌ آمریکا بوده که تمرکز آن بر نیروهای مسلح و سپاه قدس است در حالی که اقدام به موقع و قاطع سپاه در موشک باران مواضع داعش در دیرالزور باعث غرور و افتخار و همچنین سبب تقویت روحیه همبستگی شده است و این در حالی است که به جای تقدیر از این عملیات موفقیت آمیز که اعجاب جهانیان را به همراه داشته انواع اتهامات ناروا متوجه این نهاد انقلابی و ارزشی می‌شود.

  نباید به کیان و عزت ایران خدشه ای وارد شود

وی ادامه داد: فراتر از آن مبانی اعتقادی اسلام و پایه‌های فکری انقلاب زیر سوال می‌رود و نسبت به کارنامه 38 ساله نظام تردید افکنی صورت می‌گیرد به گونه‌ای که زمینه را برای تحریم‌های بیشتر و اقدامات خصمانه نظام سلطه هموار می‌سازد.

حسینی تأکید کرد: اشخاصی دانسته و یا ندانسته به این کشمکش‌ها دامن می‌زنند و همچون مرجفون در صدر اسلام هستند که به تعبیر قرآن نقش آنها مرعوب ساختن مردم و القا کردن این مسئله که در برابر دشمن راهی جز سازش و تسلیم وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: این هم نوایی داخل و خارج در کوبیدن نهادهای حاکمیتی و تحریک گسل‌های اعتقادی، قومیتی، جغرافیایی و سیاسی یادآور رویدادهای سالهای 59 و 60 و حوادث فتنه سال 88 است که هم پیمانی تجدیدنظر طلبان داخلی و معاندان خارج از کشور و نیز حمایت ارتجاع منطقه و قدرت‌های غربی به حیثیت و اعتبار جهانی نظام جمهوری اسلامی ضربه زد و در صدد براندازی حاکمیت الهی در کشور بود که با فضل الهی، درایت رهبری و هشیاری مردم نقشه‌هایش نقش بر آب شد.

وی افزود: در حال حاضر اگر رهبری هشدار می‌دهند که شیوه بنی‌صدر دو قطبی کردن جامعه با نگاه به بیرون مرزها تکرار نشود و یا دیگر مسئولان هشدار می‌دهند که فتنه جدیدی در راه است همه برای پیشگیری از رویدادهای ناگواری است که به کیان ایران عزیز لطمه جدی می‌زند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه باشند و به دشمنان نظام بفهمانند که اگر در پی آشوب و بلوا باشند همچون گذشتگان اولین قربانی خودشان خواهند بود زیرا نظام اسلامی و ملت قهرمان و شهیدپرور ایران در هر زمانی از منافع ملی صیانت می‌کنند و با صلابت وارد صحنه شده و افراد فتنه افکن را از سر راه برمی‌دارند بر این اساس امیدواریم این اعلام خطر مانع از رخ دادن حوادث تلخ و زیان بار در کشور شود.

انتهای پیام/

 

سپاه پاسداران حافظ امنیت و تمامیت ارضی و عزت ایران اسلامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.