سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر جنگ ستارگان اَدای ترامپ را درآورد

مارک همیل در حساب توییتر خود از رئیس جمهور آمریکا تقلید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «مارک همیل»، بازیگر سری فیلم های جنگ ستارگان در حساب توییتر خود «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را به سخره گرفت و وی را «دیوانه» و «نادان» خطاب کرد.

در واقع این بازیگر هالیوودی دقیقا از همان الفاظی استفاده کرد که رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود برای اشاره به دو مجری شبکه ام اس ان بی سی به نام های «میکا برژینسکی» و «جو اسکاربرو» به کار برده بود.

مارک همیل در حساب توییتر خود با تقلید از جملاتی که دونالد ترامپ به کار برده بود نوشت: «رئیس جمهور دیوانه و نادان آمریکا شخص بدی نیست. فقط مشکل این است که دولت ضعیف او بدست روسها اداره می شود.

دونالد ترامپ هم پیشتر در حساب توییتر خود مجریان برنامه "مورنینگ جو" را روانی و کم‌خرد خوانده بود. رئیس جمهور آمریکا پس از به کار بردن این الفاظ علیه دو خبرنگار ام اس ان بی سی، اندکی از موضع خود عقب نشینی کرد و نوشت: «جو اسکاربروی دیوانه و میکای نادان افراد بدی نیستند. فقط مشکل این است که برنامه ضعیف آنها بدست رؤسای ام اس ان بی سی اداره می شود.»

جو اسکاربرو و میکا برژینسکی خبرنگارانی بودند که روز پنجشنبه به خاطر آنچه ترامپ بدگویی علیه خودش خوانده بود، هدف حملات لفظی او  قرار گرفتند.

انتهای پیام/

تمسخر ترامپ از سوی بازیگر هالیوودی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.