سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاءالدین بروجردی؛

امنیت واقعی را مدیون امام رضا (ع) هستیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: باید بدانیم و مفتخر باشیم که مرکز معنوی کشور ما مشهد مقدس است و امنیت واقعی‌مان را مدیون امام رضا (ع) هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد علاءالدین بروجردی در مراسم سالگرد ورود امام رضا (ع) به نیشابور در جمع مردم این شهر گفت: این‌که امروز مردم ایران بین ۵۷ کشور مسلمان جهان، توانسته‌اند ملتی آزاد و دولتی مستحکم ایجاد نمایند به‌واسطه پیروی از، ولی امر زمان خود است.

وی تصریح کرد: این پیوند اصیل با ولایت که از زمان امامان معصوم آغازشده است و امروز با حضرت صاحب‌الامر (عج) ادامه دارد سبب حفظ و حراست کشور ما شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که امام خمینی (ره) گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و مقام معظم رهبری آن را تکرار کرد نشان از تداوم اقتدار و افزایش روزبه‌روز آن دارد.

بروجردی گفت: این‌که عده‌ای در برابر خانه ملت و نمایندگان شما آن جسارت را کردند و سپاه سیلی محکم خود را با استفاده از موشک‌های نقطه‌زن به آن‌ها نشان داد سبب افتخار ما است.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه این مراسم گفت: نیشابور تا زمانی که وجود داشته باشد شهر ولایت و ولایتمداری است.

وی تصریح کرد: مردم نیشابور روز ورود امام رضا (ع) را روز ملی می‌دانند و انتظار داریم وزارت ارشاد این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد و به خواست بر حق مردم این دیار جامعه عمل بپوشاند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: آتش به اختیار معنی‌اش انجام کار هرز نیست، مردم نیشابور باید هرکدام راوی حدیث سلسله‌الذهب باشند و این همان آتش به اختیار فرهنگی مورد نظر رهبری است.

گفتنی است در پایان این مراسم رونمایی از کتاب «هجرت امام رضا (ع) به ایران و دستاورد‌های جاودانه آن» نوشته میثم میرزایی عطا بادی صورت گرفت.

انتهای پیام// م. ح

 

گرامیداشت سالگرد ورود امام رضا (ع) به نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.