سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای اراک همچنان در وضعیت هشدار /ناسالم برای همه گروه ها + تصاویر

غلظت ذرات معلق هوای اراک برای دومین روز متوالی از حد مجاز بالاتر رفت و برای همه گروه ها ناسالم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براساس گزارش ثبت شده مرکز پایش کیفیت هوای محیط زیست استان مرکزی، ساعت ۸ صبح امروز  ۱۱ تیرماه غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در هوای اراک به ۶۱ میکروگرم بر مترمکعب رسید که بالاتر از شاخص‌های استاندارداست و وضعیت هشدار  را نشان می‌دهد.
 
 
بر این اساس کیفیت هوای اراک و غلظت ذرات معلق از سوی مرکز پایش،  برای گروه‌های جمعیتی حساس، ناسالم گزارش شده  و گروه‌های سنی حساس از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان، بیماران قلبی، ریوی باید سعی کنند از تردد در اماکن و فضاهای شلوغ پرهیز کنند.
 
 
براساس گزارش ثبت شده مرکز پایش کیفیت هوای محیط زیست استان مرکزی، ساعت ۸ صبح امروز  ۱۱ تیرماه غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در هوای اراک به ۶۱ میکروگرم بر مترمکعب رسید که بالاتر از شاخص‌های استاندارداست و وضعیت هشدار  را نشان می‌دهد.
 
لازم به ذکر است دیروز هم غلظت ذرات معلق هوای اراک از حد مجاز بالاتر رفت و در وضعیت هشدار و ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت. 
 
 
 

آلودگی هوای اراک ناسالم برای همه گروه ها

شاخص كيفي هواي كلانشهرها اراک عدد 159 شد که نشان دهنده هوای ناسالم برای همه گروههاست و وضعیت قرمز است .

طبق جدول شاخص کیفیت هوا عدد 151تا 200نشان دهنده وضعیت قرمز است.

همچنین طبق جدول مركز كنترل و پايش محيط زيست كشور اراک سومين مركز استان آلوده كشور در شبانه روز گذشته پس از زاهدان و اهواز است.

انتهای پیام /ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.