سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

آغاز ثبت‌نام عتبات عالیات دانشگاهیان در استان سمنان

ثبت‌نام هفدهمین دوره سفر به عتبات عالیات ویژه دانشگاهیان استان سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین ذوالفقاری لقب رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.labbayk.ir نسبت ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند گفت : زمان ثبت‌نام عتبات عالیات آغازشده است و تا اواسط مردادماه ادامه دارد.

 

وی افزود : محدودیت تأهل و تجرد برای اعزام دانشجویان وجود ندارد و همه افراد می‌توانند برای ثبت‌نام عتبات عالیات اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از 15 مرداد تا 8 آبان ماه انجام می‌شود یادآور شد: اساتید و کارمندان دانشگاهی و دانشجویان دختر و پسر می‌توانند در این دوره از اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.

 

ذوالفقاری لقب اذعان کرد: سال گذشته 14 کاروان از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شد که افراد به‌دلخواه برای سفر به‌صورت زمینی یا هوایی ثبت‌نام کردند.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از ثبت‌نام عتبات عالیات ظرفیت و تعداد کاروان‌ها تاکنون مشخص نشده و نمی‌توان آمار دقیقی از آن ارائه داد.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان استان سمنان تأکید کرد: متقاضیان ثبت‌نام عتبات عالیات هرچه زودتر به آدرس سایت مذکور مراجعه کرده و در صورت بروز مشکل مسئولان دانشگاهی را در جریان قرار دهند تا نسبت به رفع آن اقدام کنیم.
انتهای پیام / ه

اعزام کاروان دانشجویی از استان سمنان به عتبات عالیات

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.