سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگيری سارقان منازل در اصفهان

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از شناسايی و دستگيری دو سارق حرفه ای منزل و کشف هفت ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي"  گفت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت از منزل اش بررسي موضوع در دستور كار ماموران پايگاه غرب پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سري اقدامات تخصصي دو نفر از عاملان وقوع اين سرقت ها را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: اين دو متهم در بازجویي هاي صورت گرفته به سرقت هفت ميليارد ريال اموال از منازل شهروندان اصفهاني اعتراف كردند .

سرهنگ خسروي با اشاره به اينكه تعداد زيادي از مال باختگان شناسايي شده اند و اموال آنها بازگردانده مي شود افزود: در اين رابطه پرونده تشكيل و هر دو سارق جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه كرد :وجوه نقد و طلاجات خود را در بانك ها و صندوق امانات نگهداري كنيد ، منزل خود را به تجهيزات پيشگيري از وقوع سرقت مانند دزدگير ،نرده و حفاظ مجهز كنيد و در صورت مشاهده پرسه زني افراد مشكوك در اطراف محل زندگيتان موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد .

 

انتهای پیام/م

 

دستگيری دو سارق حرفه ای منزل در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۲۱:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
هیچ قفل، درب، حفاظ، گاوصندق، دوربین و دزدگیری ضد سرقت نیست و جلوی ورود سارقین را نمیگیره مگر اینکه فروشنده حاضر بشه ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده
ف.ا
۰۰:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
فقط ميگن گرفتيم اما كو؟ كو اموال ؟
ف.ا
۰۰:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
فقط ميگن گرفتيم اما كو؟ كو اموال ؟
احمدی
۲۳:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
خواهشمندم ازپلیس آگاهی اصفهان نسبت به جمع آوری قمه کشها ودزدان منازل اقدام لازم را مبذول فرمایید