سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

گرانفروشی وکم فروشی بیشترین تخلف بازاریان سنندج

سرپرست اداره نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلف بازاریان سنندج بوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرزاد سردار زاده گفت: از سوم لغایت ۹ تیر ماه سال جاری از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های تابعه بالغ بر ۵۴ مورد گزارش مردمی دریافت شد که در رسیدگی به آنها ۱۸ مورد تخلف احراز شد و در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی عنوان کرد: در مدت مذکور در مجموع ۲ هزارو ۶۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان در سطح بازار انجام شده است.

وی با بیان کشف ۴۵ مورد تخلف در این بازرسی ها، اظهارداشت: در این رابطه ۳۲ فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستانافزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می باشد که در این پرونده ها در مجموع ۴۳ میلیون و ۸۳۵ هزار ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

سردارزاده یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

 انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.