سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو مزایده واگذاری بلند مدت تبلیغات مترو

شرکت بهره برداری مترو تهران در پی درج خبر «مزایده عمومی فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو تهران» در برخی از کانال‌ها و فضاهای مجازی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی درج خبر «مزایده عمومی فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو تهران»، در برخی از کانال‌ها و فضا‌های مجازی، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اطلاعیه ذیل را صادر کرد:

 بسمه تعالی

به اطلاع شهروندان تهرانی و مدیران شهری می‌رساند، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان یکی از فراگیر‌ترین سازمان‌های خدماتی-اجتماعی، همواره تاکید قاطع بر رعایت مصالح عمومی، قانونمداری و ایجاد شرایط عادلانه برای بهره‌مندی یکسان شهروندان از امکانات موجود در «شهر زیرزمینی» داشته و آن را خط قرمز تخلف ناپذیر خود اعلان کرده است. از این رو اگر در عملکرد بخشی از مجموعه گسترده مدیران و کارکنان خدوم این شرکت کمترین شائبه‌ای درخصوص موارد مذکور پیش آمده، با برخورد بی‌مجامله و قاطع مدیریت مواجه شده است.

«استفاده از فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو» از آن جمله موارد است که در آن علاوه بر «وجود مقررات و دستورالعمل‌های شفاف مبنی بر ایجاد شرایط عادلانه و مساوی برای تمام موسسات و اشخاص دارای صلاحیت حرفه‌ای مورد نیاز» و «برگزاری مزایده عمومی و علنی تحت نظارت نهاد‌های ناظر بالادستی ذی صلاح»، «اطلاع دقیق مدیریت و هیئت مدیره از جزییات مزایده، نحوه واگذاری و مشخصات قرارداد‌ها» روال جاری بوده است.

متاسفانه در روز‌های اخیر یکی از متولیان این امر با تصمیم شخصی و بدون اطلاع مدیریت شرکت اقدام به انتشار اطلاعیه درخصوص واگذاری یکجای فضا‌های تبلیغاتی کرد که حساسیت‌هایی را برانگیخت.

باوجود آنکه در اقدام مذکور روال قانونی برگزاری مزایده‌های عمومی رعایت شده و حتی بازه زمانی قرارداد مورد نظر از 60 ماه در سال‌های قبل از 92 به 24 ماه کاهش یافته و علی رغم آن که این نوع قرارداد در ردیف قرارداد‌های بزرگ این شرکت نیست و ارقام بالایی را شامل نمی‌شود، مع الوصف هم به دلیل عدم رعایت برخی موارد و هم به دلیل آنکه این نوع اقدامات ممکن است شائبه‌ای را درخصوص ایجاد محدودیت تصمیم گیری برای منتخبان دور جدید شورای شهر تهران فراهم سازد، بنابر تصمیم مدیریت شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، با مدیر بخش مربوط برخورد و عزل شد و اطلاعیه مزایده کان لم یکن اعلان شد.

مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری تهران و حومه فرصت را مغتنم شمرده و بار دیگر بر میثاق خود با مردم تهران درخصوص خدمت رسانی خالصانه، ایجاد شرایط عادلانه بهره‌مندی و رعایت مصالح و منافع عمومی تاکید می‌ورزند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۱ تير ۱۳۹۶
این تبلیغات مترو پدر مردمو درآورده به جای اینکه تا میتونن تابلو راهنما بزنن ملت سرگردون نشن هی تبلیغات میزنن