سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه دوره آموزش خبرنگاری برگزار شد

افتتاحیه دوره اموزش خبرنگاری یگان‌های نزسا با حضور حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نزسا برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحیه دوره اموزش خبرنگاری یگان‌های نزسا در محل ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضایی مسیول نمایندگی، ولی فقیه در ستاد نزسا و سرهنگ محمد جواد قهرمانی معاون روابط عمومی نمایندگی، ولی فقیه در نزسا و سرهنگ دوم رضا بخشی مدیر روابط عمومی نیروی زمینی سپاه به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین در این مراسم حجت الاسلام کرمی معاون عقیدتی سیاسی نزسا و حجت الاسلام سرابادانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه پشتیبانی نزسا نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ستاد نزسا در مراسم افتتاحیه دوره اموزش خبرنگاری که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد اظهار داشت: باید افراد در کار خود مهارت داشته باشند. اثر وضعی کار محول شده به خائن یا بی مهارت یکسان است. اگر شخصی دست به کاری می‌زند باید علم و عمل لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام رضایی گفت: اوایل انقلاب این بحث وجود داشت که ایا تعهد بر تخصص مقدم است یا بالعکس؟ مهارت و تعهد عین دو بال برای یک پرنده هستند و هر دو از اهمیت برخوردارند. تعهد بدون تخصص جوابگو نیست و هر دو باید با هم باشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با اشاره به احادیثی از انبیا در زمینه لزوم تعهد و تخصص در کار اضافه کرد: ما هر حرکت و هرکاری را بخواهیم انجام دهیم؛ باید معرفت لازم را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

آموزش خبرنگاری در نزسا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.