سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

تئاتر کاغذی در قائم شهر                           

کارگاه تئاتر کاغذی در قائم شهر آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر اعلام کرد  با همت دفتر مبارک یونیمای مازندران، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه تئاتر کاغذی برگزار شد.

این کارگاه هنری آموزشی از سوم تیر ماه امسال با حضور رجب علی فلاح، هنرمند پیشکسوت تئاتر و کودکان و نوجوانان علاقمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قائم شهر آغاز شد و تا پایان تابستان ادامه دارد.

رجبعلی فلاح هنرمند پیشکسوت تئاتر در این کارگاه هنری گفت: ٩٥ داوطلب از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری قائم شهر در این کارگاه شرکت کردند.

وی افزود: علاقمندان می توانند برای شرکت در کارگاه تئاتر کاغذی با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قائم شهر واقع در خیابان ساری، جنب باشگاه شهید وطنی ، روبروی حسینیه عاشقان ثارلله مراجعه کنند و از این آموزش ها بهره شوند. 

وی گفت: گروه سنی پایه های اول تا پنجم از ساعت ٩ تا ١٠صبح  و گروه سنی ششم و متوسطه اول تا ١٦سال از ساعت  ۱۰ تا ۱۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  قائم شهر حضور یابند.

انتهای پیام/آ

برپایی کلاس فرهنگی و هنری در کارگاه تئاتر کاغذی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.