سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج گناوه بدون حمایت مالی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی را آغاز کرد

سرمربی باشگاه موج گناوه گفت: این تیم برای حضور در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور بدون حتی یک ریال حمایت مالی روانه این مسابقات شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر نیکونژاد افزود: حضور موفق این تیم در رقابت های کشوری نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی قوی دارد که باوجود حضور چندساله در لیگ برتر و دسته اول این نیاز برطرف نشده و همچنان این مشکل پابرجاست.

وی اظهارکرد: برای حضور در لیگ دسته اول کشور با مسئولان استانی و شهرستانی پیگیرهای فراوانی به عمل آمده که تنها ازطرف استان قول هایی داده شده اما هنوز عملی نشده است.

سرمربی موج گناوه گفت: باتوجه به حمایت نشدن این تیم برای حضور در این فصل، بخاطر حفظ سهمیه استان بوشهر و آماده سازی بناچار مبلغ 240 میلیون ریال از جیب خود هزینه کرده و بدهکار شدم.

وی از حمایت های نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی به این تیم در فصل گذشته لیگ برتر، افزود: از نماینده حوزه انتخابیه انتظار داریم که در این فصل نیز این تیم را حمایت کند.

نیکونژاد اظهارکرد: با وجود اینکه صاحب یک فروشگاه عرضه کننده دوچرخه در شهر گناوه آمادگی خود را برای حمایت از این تیم اعلام کرده است اما بدلیل مشکل حاد مالی، این اقدام ارزشمند نمی تواند هزینه های تیم داری فصل جاری را تامین و جبران کند.

وی گفت: با وجود مشکلات حاد مالی گریبانگیر این تیم در اولین دیدار خود از رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق شد نماینده شهرکرد را شکست دهد.

سرمربی موج گناوه افزود: کادرفنی و بازیکنان این تیم به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیت بازار این بندر گردشگری به هموطنان داخل و خارج کشور با ابتکار و حرکتی نمادین و فرهنگی با دردست داشتن پلاکاردی با مضمون ' بازار گناوه، بزرگترین بازار تجاری جنوب ایران' در دیدار با تیم شهدای چلیچه شهر کرد وارد میدان شد.

وی اظهار کرد: این تیم پارسال با وجود اینکه در لیگ برتر خوش درخشید، اما سقوط کرد و درصورتی که حمایت و پشتیبانی مالی صورت می گرفت به هیچ وجه این سهمیه را ازدست نمی داد.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.