سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا طرح افزایش منابع تامین آب در استان بوشهر

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای افزایش تامین منابع آب استان بوشهر از خط آبرسانی کوثر، طرح ارتقاء ظرفیت انتقال آب از ایستگاه پمپاژ شبانکاره اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی احمدی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی با بیان اینکه منابع تامین آب استان بوشهر در استان‌های دیگر قرار دارد اظهار داشت: یکی از منابع مهم تامین آب آشامیدنی استان بوشهر، خط آبرسانی کوثر است که بیش از 60 درصد آب استان بوشهر از این منبع تامین و توزیع می‌شود.

وی، خطوط دوم و سوم آبرسانی را از دیگر منابع تامین آب استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: از طریق این خطوط حدود 30 درصد آب آشامیدنی شبکه آبرسانی استان بوشهر تامین می‌شود که به سبب خشکسالی‌های پی‌در‌پی منابع این خطوط بشدت کاهش یافته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر اجرای طرح‌های اضطراری آب آشامیدنی بیان کرد: برای جبران بخشی از کسری آب آشامیدنی استان بوشهر طرح اضطراری تامین آب در استان بوشهر اجرایی شده است.

احمدی با بیان اینکه اعتبارات اجرای طرح اضطراری تامین آب آشامیدنی استان بوشهر مصوب شده است گفت: برای حل مشکلات تامین آب‌ آشامیدنی شهرهای دارای بحران و تنش‌آبی استان بوشهر، 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه برای جبران کمبود آب آشامیدنی استان طرح‌های مهمی تدوین شد بیان کرد: طرح ارتقاء ظرفیت انتقال آب استان بوشهر از ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی کوثر در شبانکاره از جمله طرح‌های اضطراری تامین آب است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پیشرفت فیزیکی طرح یاد شده را 30 درصد اعلام کرد و افزود: طرح ارتقاء ظرفیت انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی کوثر در شبانکاره با برآورد اعتبار 160 میلیارد ریال اجرایی شده که اکنون دارای پیشرفت 30 درصدی است.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.