سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزایش 39 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر از افزایش 39 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و ماده 180 برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  عابدی فرماندار شهرستان اهر در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر گفت: میزان اعتبارات اختصاص یافته از تملک دارایی های سرمایه ای و ماده 180، 276 میلیارد و 595 میلیون ریال می باشد که تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های مهم از سوی ادارات خدمات رسان است.

وی افزود: اتمام سالن ورزشی زورخانه، ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشتی و درمانی روستای ورگهان، اجرای طرح هادی در 4 روستا، ایجاد زیرساخت های گردشگری، بازسازی و بهسازی اماکن تاریخی، آسفالت راه 4 روستا و چند طرح دیگر از اولویت های مهم در سال جاری در شهرستان اهر می باشد.

فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه شهرستان اهر در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و ورزشی از پتانسیل های خوب برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برخوردار است، از حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح های توجیه دار در این حوزه ها خبر داد و از ادارات زیربط خواست طرح هایی را که قابلیت توجیهی و اجرایی از سوی سرمایه گذاری بخش خصوصی دارند بررسی و ظرف 10 روز جهت انعکاس به ادارات کل مربوطه به فرمانداری ارسال کنند.

وی یکی از دغدغه های مهم در شهرستان اهر را تسریع در مرمت بقعه و موزه ادب و عرفان شیخ شهاب الدین اهری اعلام کرد و از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به تسریع در مرمت این بقعه و موزه اقدام کنند تا مسافران و شهروندان بتوانند از آن بازدید نمایند.

عابدی همچنین از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ملی برای بزرگراه اهر - تبریز خبر داد و افزود: امسال 35 کیلومتر دیگر از این بزرگراه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.