سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

نشاط معنوی در ۳۰ بقعه متبرکه همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۳۰ بقعه متبرکه همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد کاروند گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین تحقق بخشیدن به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از 15 تیر امسال آغاز می شود.

 وی افزود: طرح نشاط معنوی تا اول شهریور ماه جاری در قالب کلاس‌های قرآن نظیر روخوانی، روان خوانی و تجوید، احکام، سبک زندگی اسلام و... برگزار می شود.

 حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: اردوهای فرهنگی - تفریحی برای شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی در طول اجرای این طرح در بقاع متبرکه شاخص استان انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این طرح برای گروه سنین 7 تا 10 سال و 10 تا 18 سال در نظر گرفته شده است افزود: علاقه مند برای شرکت در این طرح می توانند تا 14 تیر ماه جاری ثبت نام کنند .

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: اوقات فراغت بهترین راه برای شناسایی و پرورش استعدادها و توانایی‌های علمی و فرهنگی نوجوانان و جوانان است و زمینه‌ انس آنان با  اماکن متبرکه را فراهم می‌کند.

 وی گفت: خانواده ها می توانند با مراجعه به نزدیکترین امامزاده یا بقعه متبرکه محل سکونت خود، فرزندانشان را در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.