سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رکود و رونق بازار مسکن در دست بنگاه‌ها

یک کارشناس مسکن با اشاره به اینکه بنگاه‌ها و آژانس‌های مسکن، رکود ورونق بازار مسکن را تعیین می‌کنند، گفت: یک مجموعه دولتی وقتی در مدیریت ضعیف عمل کند، تعیین قیمت مسکن به سمت بخش‌های خصوصی می‌رود.

حسین وکیلی در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اینکه گسترش فعالیت‌های ساخت و ساز و رونق بازار مسکن مترادف با افزایش قیمت  بود، گفت: فعالان بخش مسکن از جمله انبوه سازان و بخش خصوصی طی چند سال گذشته فعالیت‌های ساخت وساز را گسترش داده و با ایجاد رکود در بازار‌های اقتصادی این امر به بخش مسکن نیز انتقال پیدا کرده است.


وی با اشاره به اینکه بخش مسکن دارای بدترین نوع مدیریت و فقدان بهره‌وری است، گفت: در حال حاضر نباید فعالیت‌های مسکن در کشور معطوف به انتظارات تورمی باشد و باید شرکت‌های تخصصی در یک بازار سالم اقدام به فعالیت کنند.


وکیلی با اشاره به تعیین نرخ مسکن تأکید کرد: در حال حاضر یک عده سرمایه‌دار و صاحبان منابع مالی هستند که با امکانات موجود اقدام به تعیین شدن قیمت در بازار مسکن می‌کنند.


این کارشناس مسکن با اشاره به اینکه بنگاه‌ها و آژانس‌های مسکن، رکود ورونق بازار مسکن را تعیین می‌کنند، افزود: یک مجموعه دولتی وقتی در مدیریت ضعیف عمل کند، تعیین قیمت مسکن به سمت بخش‌های خصوصی می‌رود.

انتهای پیام/ 

 

عملکرد ضعیف دولت در تعیین قیمت مسکن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.