سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 111 تخلف طی اجرای طرح نظارتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: طی اجرای طرح نظارتی ماه رمضان سال 96، هزار و 800 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی شهرستان انجام شد و 111 تخلف صنفی برای متخلفان کشف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قایدی  ضمن تشریح نتایج اجرای یک‌ماهه طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نظارت بر عرضه انواع میوه، شیرینی‌جات، نان، اقلام پروتئینی، اقلام لبنی، برخی خدمات نظیر غذاخوری‌ها و تالارهای پذیرایی و... از مهمترین اولویت های کالایی و خدمات این طرح در طول ماه مبارک رمضان بود.

وی از استفاده‌ از  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های برخی از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی از جمله اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، شبکه بهداشت و درمان، در قالب گشت های مشترک در طول اجرای این طرح خبر داد و از دیگر ویژگی‌های کاری این دوره را رسیدگی سریع و دقیق به گزارشات و شکایات مردمی عنوان کرد و افزود: در همین راستا بیش از 30 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری 124 دریافت شد که همه موارد با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و برای 20 مورد متخلفین گزارش‌های دریافتی پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان  ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در ماه رمضان را 121 میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: عدم درج قیمت و نداشتن فاکتور خرید عمده‌ترین تخلف این پرونده‌ها است.

انتهای پیام/ ث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.