سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کشف 400 میلیون ریال کالای قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله البسه قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال و توقیف 88 خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه گفت:ماموران بخش کالای قاچاق و ارز این شهرستان در بازرسی از 2 دستگاه خودروی مشکوک موفق به کشف این محموله قاچاق شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد سه هزار و 100 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و 2 نفر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح شهرگفت: در این راستا و با همکاری پلیس راهور، 88 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

اصلانی فر افزود: در قالب اجرای این طرح، پلیس در میادین اصلی و پرتردد این شهر مستقر شده و برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی این شهرستان را در دستور کار قرارداد.

وی اضافه کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف و هنجارشکنی در سطح جامعه برخورد می کند، لیکن در اجرای طرح های اجتماعی و انتظامی، همکاری و همراهی مردم ضروری است.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.