سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مسابقات ورزشی جام رمضان در جیرفت

مسابقات ورزشی جام " تکریم رمضان با ورزش" با شرکت بیش از 100 ورزشکار در 10 رشته با معرفی برترین ها در جیرفت به‌کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان به مدت یک هفته، در چمن مصنوعی شهید زحمتکشان برگزار شد.

در پایان، در رشته طناب‌کشی تیم‌های اداره زندان، علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان و در رشته  طناب‌زنی محمدرضا مشایخی از مرکز بهداشت، سلحشور سالاری ورزش و جوانان و محمدحسن قاسمی از دانشگاه آزاد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دارت نیز علیرضا معاضدی از ورزش و جوانان، لطف‌الله درینی از علوم‌پزشکی و جهانباز ساردویی از ورزش و جوانان و در رشته پرتاب آزاد تیم مرکز بهداشت، اداره ورزش و جوانان، زندان و علوم پزشکی‌ اول تا سوم شدند.

در رشته روپایی علیرضا معاضدی،کیوان افشارمنش و محمدحسن قاسمی در رشته بارفیکس،کیوان افشارمنش، محمدمحمودی و اکبر اسفندیاری و مهدی مداحی در رشته فوتبال روی میز نیز محمدحسن قاسمی، رضا خاکسار و کیوان افشارمنش رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته تیراندازی امین رضا افشاپور، رفعتی و علی مشایخی، در رشته مچ‌اندازی غلامزاده، رضا خاکسار و کیوان افشارمنش و در دوی 400 متر رضا خاکسار، حمیدرضا امیری و هادی گروهی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع مسابقات مختلف ورزشی جام رمضان شهرستان جیرفت، در بخش آقایان تیم‌های علوم‌پزشکی، زندان و ورزش و جوانان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش بانوان، در رشته دارت، فرشته آسوبار، فاطمه بهزادی و ملیحه سقازاده، در رشته طناب‌زنی، مهدیه سلیمانی، مریم مظفری و مهسا اقدامی و در رشته طناب‌کشی علوم‌پزشکی الف، زندان و علوم پزشکی ج رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب آزاد سالمی، ربابه دادگر و عاطفه رمضانی و ملیحه سقازاده، در رشته روپایی ربابه دادگر، عاطفه رمضانی و مهسا اقدامی، در رشته بارفیکس صدیقه ملایی، مریم مظفری و عاطفه رمضانی و در رشته فوتبال روی میز صدیقه ملایی و مهسا اقدامی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

همچنین در رشته تیراندازی، صدیقه ملایی، مریم مظفری و ربابه دادگر و در رشته مچ‌اندازی، صدیقه ملایی، ربابه دادگر و طیبه اسحاقی و در رشته دوی 400 متر صدیقه ملایی، لیلا اسکندری، مهسا اقدامی و عاطفه رمضانی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.