سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمار دقیق از کشته‌های تونل برفی ازنا در دست نیست

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به حادثه ریزش تونل برفی در ازنا گفت: نیرو‌های امدادی به منطقه اعزام شده اند، اما هنوز آمار دقیقی از مصدومان و کشته‌ها در دست نیست.

پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در اثر ریزش تونل برفی در شهرستان ازنا نیرو‌های امدادی و تیم‌های ارزیاب سریعا به منطقه اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: در این حادثه تا این لحظه تعداد ۲ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و متاسفانه احتمال افزایش این آمار  وجود دارد.

کولیوند با بیان اینکه ۲  بالگرد اورژانس و ۲  آمبولانس به منطقه اعزام شده اند، اظهار کرد: علاوه بر این تعدادی اتوبوس و ماشین آمبولانس سریعا به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: تیم‌های هلال احمر و اورژانس جستجو را برای پیدا کردن مصدومان و کشته‌های احتمالی آغاز کرده اند.

کولیوند عنوان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه آنتن دهی به خوبی انجام نشده و به همین خاطر اطلاع دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرين جزئيات ريزش تونل ازنا تصریح کرد: لحظاتی پیش یک نفر از فوتی ها به وسیله بالگرداورژانس الیگودرز از محل حادثه منتقل و یک نفر در محل به صورت سرپایی درمان شد.

وی افزود: مصدوم آقای 28 ساله با جراحت سطحی پا در محل پانسمان  و ترخیص شدند و فوتی یک آقا 27 ساله توسط بالگرد به بیمارستان امام علی ازنا انتقال یافت.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.