سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های شمالی استان

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 180 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های شمالی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ،اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی از انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به منظور جلوگیری از ورود مواد در منطقه شناسایی شده حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران پس از اجرای کمین هدفمند در مسیر‌های شناسایی شده با مشاهده سوداگران مرگ و نیز واکنش سریع خود توانستند از ادامه مسیر آن‌ها به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدام به موقع و برخورد مقتدرانه مرزداران هنگ مرزی زابل خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره نیرو‌های مرزبانی می‌دیدند و توان مقابله با آن‌ها را نداشتند با بر جای گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

ملاشاهی افزود: مأموران با رعایت نکات امنیتی، در پاکسازی دقیق منطقه ۱۴۱ کیلوگرم تریاک، ۳۴ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش و ۹ کیلوگرم شیشه جمعاً به ۱۸۴ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد گفت: مرزداران استان با پاسداری از مرز‌های جنوب شرقی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

 

انتهای پیام/ف

کشف مواد مخدر در پاکسازی مزرهای شمالی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.