سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

طرح جمع آوری شبانه زباله‌های بافت تاریخی و فرهنگی در شیراز

شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز از اجرای طرح جمع آوری شبانه زباله‌های بافت تاریخی و فرهنگی این شهر از ابتدای مردادماه ۹۶ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی شه‌دوست شیرازی شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز موضوع جمع‌آوری و حمل زباله‌ها در طول روز بود، گفت: با توجه به گردشگری، زیارتی و سیاحتی بودن این بافت توجه به حمل مناسب زباله‌ها در طول شب یک ضرورت بود.


وی افزود: زباله‌گیری در طول روز نیز تا ساعت ۱۱ صبح ادامه داشت و زباله‌ها بدون نظم در درب منازل ر‌ها می‌شد که این موضوع نیز مشکلات زیادی را به وجود آورده بود که در طرح مطالعاتی جمع آوری زباله‌ها در شب به تصویب رسید که با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز اجرایی می‌شود.


هادی شه‌دوست ادامه داد: از ابتدای مردادماه امسال نیز جمع آوری زباله‌ها از ۹ شب آغاز و قبل از طلوع آفتاب به پایان می‌رسد تا در این منطقه شاهد یک برنامه‌ریزی مناسب باشیم.


وی با بیان اینکه منطقه تاریخی فرهنگی در طرح جمع‌آوری شبانه زباله به دو بخش تقسیم می‌شود، بیان کرد: با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی لازم جمع آوری زباله‌ها با یک روش مناسب جمع آوری می‌شود.


شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز تصریح کرد: یکی از چالش‌های موجود باریک بودن کوچه‌ها است که این مشکل با برنامه‌ریزی و استفاده از خودرو‌های مخصوص برطرف شده است.
انتهای پیام/ر

جمع آوری زباله در منطقه تفریحی نی ریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.