سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

وهابیت و بهاییت دو فرقه ساخته انگلستان است

امام جمعه سمنان گفت : وهابیت و بهاییت دو فرقه جعلی ساخته انگلستان است تا بین امت پیامبر(ص) تفرقه ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه فرمان هر دو فرقه بهائیت و وهابیت در دستان ‌انگلیس است گفت : این فرق، خرافی هستند که توسط دشمن درست شده اند تا بین امت رسول الله(ص) تفرقه افکنی کنند.

 

وی افزود : آل سعود وهابی از دشمنان اسلام دستور می گیرد که نمونه آن بسیار دیده می شود تا جایی که در همین اواخر پادشاه عربستان بیان کرده که باید ایران را تنبیه کنیم لیکن باید به او گفت شما چکاره این دنیا هستید که بخواهید ایران اسلامی را تهدید کنید؟

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: موصل آزاد با تلاش و خون های فراوان در حالی آزاد شد که در ذهن ما ایرانیان خرمشهر را تداعی می کند و آن صحبت امام راحل(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد لیکن ما نیز باید بگوئیم موصل را هم خدا آزاد کرد و آن را سرآغازی بر نابودی کامل داعش قرار داد.

 

آیت الله شاهچراغی گفت: همه مردم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارند و نباید گفت این موضوع به ما مرتبط نیست.

 

وی افزود: امروز امر به معروف مورد بی توجهی قرار گرفته در صورتی که یکی از مصادیق آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح فرمودند، همین فریضه و دوری از بی تفاوتی اجتماعی است.

 

امام جمعه سمنان، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و ادامه داد: دادستان سمنان فردی انقلابی است، و همیشه در کنار مردم و در نماز جمعه حضور دارد.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اهمیت نقش قوه قضاییه در کشور تصریح کرد: تقویت قوه قضاییه مهم است و باید مورد حمایت تمام بخش ها قرار گیرد، زیرا تقویت این قوه باعث تقویت قوای مجریه و مقننه هم می شود، قضات نیز باید عادلانه حکم کنند و دقت کنند تا حق و حقوق مردم تضییع نشود.
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.