سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه ارتش لبنان درپی حملات تروریستی به منطقه "عرسال":

تمامی عوامل انتحاری به‌هلاکت رسیدند/ عملیات بازرسی برای دستگیری بقایای تروریست‌ها ادامه دارد

صبح امروز چندین عامل تروریستی با انفجارهای انتحاری، یگان‌های گشت‌زنی ارتش لبنان در منطقه عرسال را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز چندین عامل تروریستی با انفجار انتحاری یگان‌های گشت‌زنی ارتش لبنان در منطقه عرسال را هدف قرار دادند.

به‌نقل از شبکه المنار؛ در همین رابطه فرماندهی ارتش لبنان بیانیه‌ای را به‌شرح زیر صادر کرد:

صبح امروز و در جریان اقدام نیروهای ارتش لبنان به بازرسی چادرهای آوارگان سوری در شهر "عرسال"، یک عامل انتحاری تروریستی پس از منفجر کردن کمربند انفجاری خود در برابر یکی از واحدهای گشت‌زنی ارتش، یک نیروی لبنانی را کشته و سه تن دیگر را نیز زخمی کرد.

در همان زمان و بلافاصله سه عامل انتحاری دیگر نیز اقدام به انفجار خود کردند که این موارد هیچ‌گونه تلفاتی را در میان نظامیان ارتش لبنان درپی نداشت.

در ادامه وقتی تروریست‌ها اقدام به انفجار یک بمب دست‌ساز در این محل کردند، نیروهای ارتش لبنان 4 بمب دست‌ساز آماده انفجار را ضبط کردند و یک کارشناس مسائل نظامی آن‌ها را در مکان دیگری منفجر کرد.

از سوی دیگر، در جریان اقدام نیروهای ارتش به جست‌و‌جو و بازرسی چادرهای اسکان ناحیه "القاریه" وابسته به آوارگان سوری، یکی از عوامل تروریستی به‌وسیله کمربندی انتحاری خود را منفجر کرد که این انفجار نیز تلفاتی را در میان نیروهای لبنانی به‌همراه نداشت.

در ادامه تنها تروریست باقیمانده یکی نارنجک دستی را به‌سمت یکی از واحدهای گشت‌زنی ارتش لبنان پرتاب کرد که در اثر آن، 4 نظامی به‌شکلی خفیف زخمی شدند.
یگان‌های ارتش لبنان عملیات ضدتروریستی و بازرسی پیرامون دستگیری عوامل تکفیری و کشف تسلیحات و مواد انفجاری آن‌ها را هم‌چنان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.