سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند توسعه روستاهای جنوب استان بوشهر شتاب بیشتری می‌گیرد

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه روستاهای جنوب استان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی عصر پنجشنبه در جمع دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سرمستان از توابع بخش آبدان بیان داشت: توسعه پایدار روستاها با اجرایی شدن طرح‌های زیربنایی در حوزه اقتصادی و عمرانی امکان‌پذیر است که در این زمینه عزم مسئولان جدی است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید همه دستگاه‌ های اجرایی برای حل مشکلات روستائیان همدل و همگام باشند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم حوزه جنوب استان اظهار داشت: دسترسی مردم به امکانات روز در مناطق روستایی از اولویت‌های مهم است و الحمدالله کارهای خوبی در روستاهای جنوب استان انجام گرفته است.

الماسی ادامه داد: مشکلات روستای سرمستان را از نزدیک شاهد هستیم و کارهای خوبی در این روستا انجام گرفته است.

وی با توجه به درخواست‌های مکرر دهیار و اعضای شورای اسلامی سرمستان مبنی بر نبود خودرو حمل زباله قول مساعدت داد که این مشکل به زودی مرتفع شود.

نماینده جنوب استان ادامه داد: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی و آسفالت روستای سرمستان در نظر گرفته شده که به زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.