سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان میدان "آزادی" کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از برخورد قاطع این پلیس با خرده فروشان مواد مخدر مستقر در حوالی میدان آزادی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ سرهنگ قباد خنجری در نشست خبری مشترک شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر، اداره کل بهزیستی استان و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه که امروز (8 تیرماه) در محل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد از اعتیاد به عنوان بیماری خاموش نام برد و اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی از تعداد معتادان جامعه در دست نیست.

وی تصریح کرد: برخی آمارهایی از دانش آموزان معتاد می دهند و این در حالی است که دانش آموز معتاد در مدرسه باقی نماند و یکی از عوارض اعتیاد ترک تحصیل است.

خنجری در ادامه به ارائه برخی آمارها در حوزه مواد مخدر پرداخت و اظهار کرد: سال 1394 بیش از 2300 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که بی سابقه بود و سال گذشته نیز در همین حدود کشفیات داشتیم.

وی از کشف بیش از 380 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 143 درصد رشد داشته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری هشت هزار قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان در سال گذشته خبر داد.

وی عرضه قرص های روانگردان و شربت متادون در اطراف میدان آزادی شهر کرمانشاه را دغدغه و نگرانی مردم عنوان کرد وافزود: در همین راستا برخوردهایی با عرضه کنندگان مواد در این منطقه صورت گرفت و طی این اقدامات 4885 قرص روانگردان و 102 شیشه شربت متادون از خرده فروشان اطراف میدان آزادی کشف شده و افرادی نیز دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/پ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.