سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

هزینه 500 میلیارد ریال بیمه های فارس در تصادفات صوری و ساختگی

مدیر پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی دادگستری از کشف هزینه 500 میلیارد ریال بیمه های فارس در تصادفات صوری و ساختگی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل اکبری مدیر پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی دادگستری استان فارس گفت: کارگروه بیمه و پیگیری تصادفات ساختگی و صوری این اداره توانسته است، 500 میلیارد ریال هزینه تحمیلی بیمه ها از محل تصادفات صوری و ساختگی را در این استان کشف کند.


اکبری افزود: روند صحنه سازی برای اخذ خسارت از بیمه ها افزایش یافته و افرادی با ایجاد تصادفات ساختگی و صوری منجر به خسارت و جرح مبلغی را از شرکت های بیمه به عنوان خسارت دریافت می کنند.


وی ادامه داد: کارگروه بیمه متشکل از مسئولان و کارشناسان پلیس، پزشکی قانونی و کارشناسان قضایی این موارد را شناسایی می کنند که در صورت کشف جرم و تشخیص صحنه سازی تصادف ساختگی مطابق با ضوابط قانونی با متخلفان برخورد می شود.


اکبری بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال که قسمت عمده شرکت های بیمه با وجوه دولتی اداره می‌شوند، با جدیت و قاطعیت با این موضوع برخورد می‌شود که امیدواریم با این اقدامات و برخوردهای قانونی بتوانیم از بروز چنین موارد و موضوعاتی در استان جلوگیری کنیم.


وی با تذکر جدی به سوء استفاده‌کنندگان در این موضوع اظهار کرد: لازم است تا مردم به این موضوع توجه کرده و از این مساله خودداری کنند و نیز انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه نیز در این زمینه آگاهی و هوشیاری لازم را داشته باشند.


اکبری تصریح کرد: از شرکت های بیمه نیز انتظار داریم با دقت و ریزبینی این پرونده‌ها را بررسی کنند که پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس آگاهی نیز در این زمینه با جدیت ورود پیدا کرده و موارد تصادف صوری و ساختگی و کلاهبرداری از شرکت های بیمه را با جدیت بررسی می‌کنند.
انتهای پیام/ر

کلاهبرداری با تصادف ساختگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.