سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف 226 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 226 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق توسط عوامل انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ" رضا شیرزادی" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در سه عملیات جداگانه 93 دستگاه لوازم خانگی قاچاق را کشف کردند.
وی افزود: ماموران کلانتری ترمینال در انبار یکی از تعاونی های مسافربری تعداد 10 دستگاه لوازم خانگی قاچاق را کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: همچنین ماموران یگان امداد نیز در زمان ایست و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند، که از بازرسی از آن 34 دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.
سرهنگ شیرزادی ادامه داد: ماموران یگان امداد نیز در عملیاتی دیگر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و پس از توقیف آن 49 دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: ارزش مجموع کالاهای کشف شده توسط کارشناسان انتظامی شهرستان 226 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ شیرزادی در پایان گفت: متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی و لوازم خانگی قاچاق نیز به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه تحویل داده شده است.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.