سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان ماده 16 به بهزیستی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان ماده 16 به بهزیستی خبر داد و گفت: این انتقال در پی دستور رئیس جمهور و با هدف خدمت رسانی بهتر انجام خواهد شد.

دکتر امید قادری از واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان ماده ۱۶ به بهزیستی خبر داد و گفت: این انتقال در پی دستور رئیس جمهور و با هدف خدمت رسانی بهتر انجام خواهد شد.
وی انجام این کار را با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در زمینه اعتیاد و معتادان متجاهر عنوان کرد و ابراز کرد: در این راستا مدیریت مراکز اقامتی ماده 16 به سازمان بهزیستی واگذار شد.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با این اقدام بازتوانی معتادان بر اساس اصولی علمی و برگرداندن آنها به جامعه امکان پذیر خواهد شد.
دکتر قادری یادآور شد: در مراکز ماده 16، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی هم کماکان با مدیریت سازمان بهزیستی اقدام می کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه کمپ های ماده 16 به منظور نگهداری و خدمات دهی به معتادان متجاهر یا افرادی که دچار بیماری های سخت ‌درمان هستند، در مراکز استان ها راه اندازی شده است، افزود: در استان کرمانشاه 16 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که در این کمپ ها خدماتی مانند درمانی، پزشکی، سم زدایی، روانشناسی و وعده های غذایی ارائه می شود.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.