سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مجهزترین یگان فوریت‌های پلیس کشور در مازندران

مجهزترین یگان فوریت‌های پلیس ۱۱۰ کشور صبح امروز با حضور فرمانده ناجا در ساری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم بهره برداری از سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ کشور در ساری، با بیان اینکه مازندران پنجمین استانی بوده که این سامانه در آن نصب شد، گفت: این طرح  تاکنون در استان های خوزستان، خراسان جنوبی،گلستان و ایلام اجرا شده است که امیدواریم در همه استان‌های کشور تا سال آینده بهره‌برداری شود.


وی ایجاد این مرکز سبب سرعت بیشتر در پاسخگویی، دقت، کاهش هزینه، کاهش نیروی انسانی و نظارت بر فرآیند تماس‌ها شده است، افزود: حدود ۹۰ درصد تماس‌های مردمی واقعی و ۱۰ تا ۱۵ درصد غلط یا تکراری است. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرز‌های کشور با حضور سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، نیروی انتظامی و نیرو‌های امنیتی بطور کامل در کنترل و نظارت بوده و هیچ گونه ناامنی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران نیز هدف از سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ را برنامه ریزی برای اعزام نیرو‌ها و انجام ماموریت در شهرستان‌ها اعلام کرد و افزود: برای ایجاد و راه اندازی این سامانه تجهیزات لازم مانند دوربین‌های نظارتی، ثبت تخلفات و درون شهری در این استان نصب شده است.

جانمایی دوربین نظارتی در مناطق مختلف مازندران

سردار سید محمود میر فیضی با اشاره به اینکه جانمایی ۴۰۰ دوربین در مناطق مختلف مازندران انجام و تاکنون بیش از ۱۰۰ دوربین درون شهری، هوشمند و نظارتی در این استان راه اندازی و فعال شده است، گفت: افزایش سرعت و دقت در پاسخگویی به مردم، کاهش هزینه ها، نظارت نیرو انتظامی بر فرآیند تماس ها، تهیه بانک اطلاعات ثبت لحظه‌ای حوادث و جلوگیری از پراکندگی انجام ماموریت‌ها از دستاورد‌های اجرای سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ به شمار می‌رود.


انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.