سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

آبگیری سد احمد بیگلوی و تازه کند تا پایان سال جاری

مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران گفت: سد احمد بیگلوی مشگین شهر و تازه کند مغان تا پایان سال جاری آبگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد حاج رسولی ها، مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی سد احمد بیگلوی مشگین شهر  افزود: یکی از اهداف وزارت نیرو در راستای کمک به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تکمیل دو سد احمد بیگلو و تازه کند در استان اردبیل می باشد .

وی گفت خوشبختانه وزارت نیرو تمامی منابع مالی این دو پروژه را از محل صندوق توسعه ملی تامین کرده است .

مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه پرداخت اعتبار لازم به پیمانکاران هردو پروژه مشروط به اتمام عملیات اجرایی تا پایان سال جاری می باشد افزود: پیش بینی می شود این پروژه ها طبق برنامه زمانبندی شده تکمیل وافتتاح شود.

حاج رسولی ها اضافه کرد: تاسیسات هیدرو مکانیکی سد احمد بیگلو نیز خریداری شده است و انشاء الله کشاورزان وباغداران منطقه از ابتدای سال آینده از آب این سد بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به محدودیت منابع آبی از کشاورزان و باغداران خواست نسبت به تغییر الگوی کشت برای بهره وری بیشتر زیر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.