سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رمضان امسال بالغ بر 5 تن فرآورده‌ خام دامی ناسالم از چرخه مصرف خارج شد

رمضان امسال بالغ بر پنج تن انواع فرآورده‌های خام دامی ناسالم از چرخه مصرف کرمانشاهیان خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نادر پرورمدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه  گفت  :در قالب طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان 33 اکیپ ثابت و سیار روزانه در دو شیفت کاری بر فعالیت مراکز تهیه، فرآوری، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان نظارت و بازرسی بهداشتی انجام دادند.

وی با اشاره به انجام 6222 نفر ساعت بازرسی انجام شده در قالب این طرح، افزود: در این طرح بالغ بر پنج تن و 405 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی ناسالم از این مراکز کشف، ضبط و از چرخه مصرف مردم خارج شد.
 
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: در بازرسی های صورت گرفته و از مجموع فرآورده های خام دامی کشف و ضبط شده سه هزار و 225 کیلوگرم مربوط به مراکز عرضه و دو هزار و 180 کیلوگرم مربوط به کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی استان بوده است.

پرور تصریح کرد: در زمینه برخورد با واحدهای  متخلف نیز 18 مورد به مراجع قضایی معرفی و چهار مورد نیز پلمب شدند.

پرور تعداد مراکز تهیه،  فرآوری،  نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان کرمانشاه را 1982 واحد اعلام کرد و گفت: طی ماه مبارک رمضان و در قالب طرح تشدید نظارت های بهداشتی 10 هزار و 35 مورد بازدید از مراکز فوق انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از شهروندان خواست، گوشت و فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و از خريد کشتار غیرمجاز جدا خوددارى کنند.

وی همچنین از مردم خواست، هرگونه تخلف را از طريق شماره تماس چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ميان بگذارند.

 انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.