سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اسکان بیش از 30 هزار مسافر در مراکز اقامتی اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اسکان بیش از 30 هزار مسافر در مراکز اقامتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری کشور به ویژه در فصل تابستان است افزود: ۳۰ هزار و ۳۸۲ مسافر در مراکز اقامتی استان اردبیل طی سه روز گذشته و از آغاز تعطیلات عید فطر اسکان یافته اند.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد استقبال گردشگران از جاذبه‌های این استان پیش‌بینی شده بود که در تعطیلات تابستانی انبوهی از مسافران به استان اردبیل سفر کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد اجرایی خدمات سفر و آماده‌سازی تمهیدات استقبال از مسافران اضافه کرد: پیش‌بینی از حضور گردشگران محقق شد.

به گفته حاجی‌زاده در طول تعطیلات عید فطر شهرستان‌های سرعین و مشگین شهر به ترتیب بیشترین میزان گردشگران را به خود اختصاص دادند و استقبال کم‌نظیری از جاذبه‌های گردشگری استان به ثبت رسید.

وی به بازدید 6 هزار و ۹۱۲ نفر گردشگر از موزه‌های استان اشاره کرد و گفت: ۱۱۵ نفر از گردشگران خارجی هستند و حضور گردشگران خارجی نیز در طول تعطیلات سه روز گذشته پرشور بوده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری برای استقبال از مسافران تابستانی اضافه کرد: در این خصوص تمامی شهرستان‌ها از آمادگی کامل برخوردار هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.