سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

ترافیک نیمه‌سنگین در محور همدان- تهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از ترافیک روان در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رود باری با اشاره به اینکه با آغاز موج سفرهای تابستانی شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی محورهای مواصلاتی استان بودیم  گفت: در تعطیلات عید فطرمحور همدان به تهران با ترافیک نیمه سنگین مواجه بود.

 

رودباری با اشاره به اینکه25 تیم گشت راهداری در همدان فعال است و آمادگی اجرای هر گونه عملیاتی در همدان  را داریم ادامه داد: تمام ناوگان مسافربری استان آمادگی  انجام خدمات رسانی را دارند هستند .

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد:از ابتدای امسال تاکنون 1 میلیون و430 هزار تردد ازمحور های مواصلاتی استان عبور کرده است که نسبت به مشابه پارسال 41 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در روزهای معمولی حدود 250 هزار خودرو از محورهای همدان عبور می‌کنند که این میزان تردد درتعطیلات عید فطر افزایش داشته است .

این مسئول با بیان اینکه9  درصد از تردد امسال مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است خاطر نشان کرد:در این مدت  پرترددترین محورمواصلاتی استان  مربوط به همدان- تهران با یکصد و43 هزار و424 تردد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متوسط سرعت وسایل نقلیه را 85 کیلومتر در ساعت اعلام کرد واضافه کرد: 15 درصد از ترددهای امسال سرعت غیر مجاز داشته اند.

 

رودباری به فعال بودن 66 دستگاه تردد شمار در محورهای همدان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان را به ثبت می‌رساند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از وجود 11 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای استان خبرداد و بیان کرد: همچنین 55 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در 8 محور استان در حال نصب است.

وی به پرترددترین روز از ابتدای امسال تا کنون اشاره کرد و افزود: 5 تیر ماه امسال 487 هزار و 883 تردد درمحور مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.