سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش‌های ترامپ برای آزادی زندانیان امنیتی دخالت آشکار در امور داخلی ایران است

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: درخواست ترامپ برای آزادی زندانیان امنیتی، دخالت آشکار در امور داخلی ایران است.

"حمیدرضا ترقی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تلاش های پشت پرده ترامپ برای آزادی دو تن از زندانیان امنیتی کشور، اظهار داشت: این مساله دخالت آشکار در امور داخلی ایران است. شورای امنیت سازمان ملل، آمریکا و دیگران حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.

وی ادامه داد: بهتر است آمریکا دست از دخالت در امور داخلی ایران و دیگر کشورها بردارد در غیر این صورت جمهوری اسلامی هم همین درخواست را در مورد زندانیان امنیتی آمریکا خواهد داشت.

ترقی اضافه کرد: مطرح شدن اینگونه اظهارات از سوی آمریکا، در راستای اهدف آنان برای فشار بیشتر به کشورمان است اما نتیجه‌ای ندارد و پرونده این عناصر را سنگین‌تر می‌کند.

عضو حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: وقتی فردی در داخل کشور مورد حمایت بیگانگان قرار می‌گیرد پیوندش با آنان تثبیت و تایید می‌شود و این مساله محکومیت او را به عنوان جاسوس و عامل بیگانه افزیش می‌دهد.

ترقی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های آمریکا حمایت از جریان‌های مخالف جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: اخیرا وزیر امور خارجه آمریکا هم اعلام کرده که با حمایت از جریان‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی به دنبال براندازی هستند.

 

انتهای پیام/

 

تلاش های پشت پرده آمریکا برای آزدی دو محکوم امنیتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.