سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

ورود بیش از 150 هزار مسافر به شهر سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در دو روز تعطیلات عید فطر بیش از 150هزار گردشگر وارد شهر چشمه های بهشتی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار سرعین افزود: استقبال گردشگران از شهر توریستی سرعین بی سابقه بوده بطوری که فقط روز عید فطر حدود 97هزار نفر مسافر در سرعین اقامت کردند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های هتل‌ها و مراکز اقامتی 10 هزار نفر است که با در نظر گرفتن ظرفیت خانه مسافرها به 15هزار نفر می رسد افزود: تمامی ظرفیت مراکز اقامتی سرعین اشغال شده، و در حال حاضر مسافران حتی در معابر عمومی، چمن‌ها و پارک‌ها چادر زده‌اند.

فرماندار سرعین با اشاره به 150 هزار مسافر دو روز تعطیلات عید فطر ادامه داد: مشکلی در تأمین نان، آب و ترافیک معابر نداریم.

ناصری افزود: تمامی سالن‌های ورزشی و ظرفیت‌های اقامتی پنج روستای اطراف سرعین شامل کنزق، کرده ده، گازیر، ورنیاب، کلخوران و آلوارس به حالت آماده باش درآمدند.

وی با اشاره وضعیت مطلوب خدمت‌رسانی مجتمع‌های آب گرم درمانی و رضایت مسافران ادامه داد: در هر ساعت آب‌های درمانی می‌توانندچهار هزار نفر را پذیرش کنند که در این دو روز فعالیت رقم قابل‌توجهی است.

وی افزود: به منظور ممانعت از بروز مشکل بهداشتی، ظرفیت کاری ناظرین اماکن افزایش یافته و وضعیت خدمات مراکز اقامتی، تفریحی، آب‌های درمانی و غذاخوری‌ها به صورت مداوم بررسی و پایش می شود.

 

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.